VÆKSTHUSET
VIBORG

logo-1 (1)

Udfordringer

Denne case havde ikke fokus på salg, men om at skabe tryghed. Udfordringen for Væksthuset er, at de arbejder med udsatte unge – disse unge kan have svært ved at tage det første skridt til et fysisk møde. Dette kan være svært for dem at overskue da det kan fremkalder angst hos dem. Et besøg hos Væksthuset kan beskrives som et stort skridt ud af deres comfort zone. De unges ”rejse” forhindres, selvom der arrangeres events, som er baseret på deres interesser; eksempelvis gaming, sport, brætspil m.v.

Løsning

Med en virtuel tour har Væksthuset haft mulighed for at tilbyde unge, at se og blive fortrolige med lokationen og lokalerne forud for deres første besøg. På den måde er det ikke en så voldsom belastning for de unge. Vores 3D tour har fået god feedback på lige netop dette projekt. Væksthuset har oplevet, at denne virtuelle tour faktisk har hjulpet de unge rigtig meget. Den virtuelle tour har skabt tryghed og opbygget de unges selvtillid så de kunne komme på besøg. Dermed oplevede de ikke lige så store forhindringer i at starte deres forløb.

© 2021, XPLOR 360 All Rights Reserved.
Part of the XPLOR XR Network

Stadig interesseret?

Få et uforpligtende møde om mulighederne med en virtuel tour

NU DET PÅSKE,
Spar penge på virtuelle tours!

Bestil inden d. 05/04-21 og få 5% rabat på scan